№ з/п
|
Вид роботи
|
Цільова аудиторія
|
Період виконання
|
Відповідальний
|
Первинна профілактика
|
-
|
Забезпечення інформацією сайт школи щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» від 18 грудня 2018 року за №2657 - VIII та покласних стендів за тематикою «У нас тільки ТАК!»
|
Учні, батьки, вчителі
|
1 раз на семестр
|
Соц. – психолог. служба
ЗДВР
|
-
|
Вивчити стан виконання наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29.10.2010 № 1023 «Щодо профілактики злочинності і правопорушень серед дітей, захисту їх прав на освіту» та вжити додаткових заходів щодо збільшення відсотку зайнятості дітей та підлітків організованими формами позашкільної освіти у вільний від навчання час.
|
|
До
05. 09.2023
|
ЗДВР
|
-
|
Організація постійного чергування в місцях загального користування (їдальня, коридор, роздягальня, шкільне подвір’я) і технічними приміщеннями
|
|
Постійно
|
ЗДВР
Завгосп
|
-
|
Провести виховні години на теми
«Права та обов’язки учнів», «Кримінальна відповідальність неповнолітніх», «Мої ідеали та цінності», «Керування емоціями», «Я і мої друзі», «Стосунки у колективі», «Конфлікти. Типи конфліктів. Знаходження конструктивного виходу з конфліктної ситуації»
|
Учні 5 -11 класів
|
постійно
|
класні керівники 5-11 класів
|
-
|
Робота з учнями, що перебувають на внутрішньо шкільному обліку:
- індивідуальні бесіди,
- спостереження,
- відвідування уроків,
- залучення до участі в роботі гуртків та спортивних секцій, контроль за відвідуванням,
- залучення до позакласної роботи,
- діагностика причин та запобігання правопорушенням.
|
Учні
|
Протягом року
|
Класні керівники, соціальний педагог, психолог, педагог-організатор
|
-
|
Створити комісію з розгляду випадків булінгу та оформити журнал реєстрації рішень комісії
|
|
До 05.09.2023
|
ЗДВР
|
-
|
Оприлюднити на офіційному веб-сайті, сторінці ФБ, дошці оголошень:
-Телефон довіри;
-Правила поведінки здобувачів освіти;
-План заходів освіти, спрямованих на запобігання та протидію булінгу;
-Процедури подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу в закладі освіти;
-Порядок реагування на доведені випадки булінгу у школі та відповідальність осіб, причетних до булінгу.
|
Учасники освітнього процесу
|
вересень
|
Практичний психолог, соціальний педагог, педагог-організатор, завуч з навчально-виховної роботи
|
-
|
Місячник «Зупинимо булінг разом!»
|
Учні, вчителі
|
14.09.2023-
18.10.2023
|
ЗДВР
|
-
|
Міні – тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті»
|
Учні 1 – 4 класів
|
жовтень
|
Вч. інформатики в початкових класах
|
-
|
Провести місячник з протидії булінгу та насильства «Зупинимо булінг разом!»:
Перегляд мультфільмів з коментуванням:
Мультфільм «Жив собі чорний кіт»;Мультфільм «Про пташок»
Мультфільм «Вірте у любов, вірте у Різдво», Мультфільм «Курка, яка несла всяку всячину»,
Виховні години:
Стоп! Тут мій кордон або правила безпечної поведінки;
Це - моя територія!
Профілактика булінгу в учнівському колективі;
Перегляд мультфільмів з коментуванням, щодо кібербулінгу:
Мультфільм «Мобільні – це класно»; Мультфільм «Історія двох пар»,Мультфільм «Ти також заблукав у цьому світі, як і я?»
Мультфільм «Залежність від соціальних медіа»
|
Учні 1-4 класів
|
Жовтень-Листопад
|
Соціальний педагог, практичний психолог, класоводи.
|
-
|
Місячник здорового способу життя за окремим планом.
|
Учні 1-11 класів
|
Листопад-Грудень
|
Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники, ЗДВР
|
-
|
Акція «16 днів проти насилля» за окремим планом
|
Учні 1-11 класів
|
Листопад-Грудень
|
Практичний психолог, вчитель права, соціальний педагог, класні керівники, ЗДВР
|
-
|
Круглий стіл для педколективу «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
вчителі
|
січень
|
Соц. педагог
|
-
|
Місячник правових знань за окремим планом.
|
Учні 1-11 класів
|
Лютий
|
Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники, ЗДВР
|
-
|
Виступ агітбригади учнівського самоврядування «Як правильно дружити»
|
Учні
|
березень
|
Педагог-організатор
|
-
|
Тренінг для учнів 9-11 класів «Як не стати учасником булінгу»
|
Учні 9-11 класів
|
квітень
|
Класні керівники 10-11 класів
|
-
|
Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій.
|
Класні керівники
|
Протягом року
|
Психолог, соціальний педагог
|
-
|
Проходження безкоштовного курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» на сайті EdEra, «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» (освітня платформа «PROMETHEUS»)
|
вчителі
|
Протягом року
|
Класні керівники 5-11 класів
|
-
|
Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу
|
вчителі
|
Один раз на семестр
|
Психолог, соціальний педагог
|
-
|
Круглий стіл для батьків «Поговоримо про булінг та кібербулінг»
|
Батьки учнів 1-11 класів
|
Впродовж року
|
Класні керівники 1-11 класів
Соц. педагог
|
-
|
Консультативний пункт «Скринька довіри»
|
Учні, вчителі, батьки
|
Протягом року
|
Соц. – психолог. служба
|
-
|
Години відвертого спілкування за участю представників Національної поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу»
|
Учні, батьки, вчителі
|
Листопад 2023 року, березень-квітень 2024 року
|
Соц.педагог
|
-
|
Ознайомлення учасників освітнього процесу з програмою «Вирішення конфлікту мирним шляхом. Базові навички медіації»
|
вчителі
|
Протягом року
|
Соц. педагог
|
-
|
Проведення відеолекторіїв у співпраці з представниками соціальної служби
|
Вчителі, учні
|
Протягом року
|
Соціальний педагог
|
-
|
Проведення моніторингу безпечності та комфортності закладу освіти шляхом анкетування
|
Батьки, вчителі, учні
|
Травень, жовтнь
|
Класні керівники 1-11 класів
Соціальний педагог
Практичний психолог
|
-
|
Години психолога спрямовані на запобігання та протидію булінгу
|
1
|
Година спілкування «Агресія як прояв насильства»
|
9 класи
|
січень
|
Практичний психолог
|
2
|
Бесіда «Конфлікт та його наслідки»
|
6 класи
|
лютий
|
Практичний психолог
|
3
|
Розвивальне заняття «Я та інші»
|
2 класи
|
березень
|
Практичний психолог
|
4
|
Година спілкування «Кібербулінг як проблема порушення прав людини»
|
7 класи
|
березень
|
Практичний психолог
|
5
|
Заняття з елементами тренінгу «Обери безпечний шлях»
|
8 класи
|
квітень
|
Практичний психолог
|
6
|
Розвивальне заняття «Як приборкати власних драконів»
|
3 класи
|
травень
|
Практичний психолог
|
7.
|
Мова знущання: як відрізнити булінг від стьобу?
|
5-7 класи
|
Вересень-жовтень
|
Практичний психолог
|
8.
|
Проблема булінгу очима підлітка
|
9-11 класи
|
Жовтень
|
Практичний психолог
|
9.
|
Поради для жертв шкільного цькування
|
5-11 класи
|
Протягом року
|
Практичний психолог
|
10.
|
Коли вашу дитину цькують. Рекомендації для батьків
|
Батьки
|
Грудень (батьківські збори),протягом року (сайт закладу освіти)
|
Практичний психолог
|
28.
|
Робота соціального педагога спрямована на запобігання та протидію булінгу
|
1.
|
Співпраця з представниками ювенальної поліції та соціальної служби для молоді.
|
Учні, вчителі, батьки
|
Протягом року
|
Соц. педагог
|
2.
|
Година спілкування «Чим відрізняється булінг від конфлікту»
|
Учні 5-6 класів
|
вересень
|
Соц. педагог
|
3.
|
Практичне заняття «Профілактика булінгу, кібербулінгу в учнівському середовищі»
|
учні 6-7 класів
|
жовтень-листопад
|
Соц. педагог
|
4.
|
Година спілкування "Торгівля людьми"
|
Учні 8-10 класів
|
Листопад
|
Соц. педагог
|
5.
|
Година спілкування з демонстрацією відеоролика «Розірви коло», та «Проти психологічного насильства»
|
Учні 7-8 класів
|
Грудень
|
Соц. педагог
|
6.
|
Психологічне та фізичне насильство у школі. Хто має відповідати за законом?
|
Учні 8-11 класів
|
Січень
|
Соц.педагог
|
7.
|
Анкета «Протидія булінгу»
|
учні 5-11 класів
|
лютий
|
Соц. педагог
|
8.
|
Тренінг для педагогів «Конфлікти – це норми життя?»
|
вчителі
|
січень
|
Соц. педагог
|
9.
|
Батьківський всеобуч «Агресивна поведінка підлітків. Що таке батьківський авторитет»
|
батьки, вчителі
|
березень
|
Соц. педагог
|
10.
|
Тренінг «Безпечний інтернет»
|
8-10 класи
|
квітень
|
Соц. педагог
|
11.
|
Рекомендації для батьків на тему: «Безконфліктне спілкування»
|
Батьки учнів
|
Лютий
|
Соц. педагог
|
Вторинна профілактика
|
29.
|
Розгляд заяв про випадки булінгу
|
Індивідуально
|
За заявою
|
Адміністрація школи
|
30.
|
Консультативні години
|
Конфліктуючі сторони
|
За потребою
|
Соціально- психологічна служба
|